joi, 14 februarie 2008

fain de tot

3-7 februarie 2008, Lans-Innsbruck. doar 12 din gasca de 37 care au facut deplasarea in Austria au cutezat sa-si ia skipass pentru 5 zile din cele 6 pe care aveam sa le petrecem la Walzl Hotel din Lans, un satuc la vreo 5 km de Innsbruck.
5 zile minunate pentru schiori, 3 zile magnifice pentru snowboarderi (ultimele 3 zile a nins, 30 cm de powder curat peste zapada cartonata de dinainte).
am reusit sa cunosc doar trei zone de schi din apropierea Innsbruck-ului - STUBAIER GLETSCHER, AXAMER LIZUM si PATSCHERKOFEL, toate trei minunate. din pacate prima zi pe ghetar si a doua la Axamer Lizum unde inca nu ninsese si zapada era cam inghetata mi-a cam scazut moralul, dar in ultimele zile mi-am luat revansa, am luat la rand portiunile dintre partii si din prea mult elan am reusit sa-mi sparg chitara de pe placa, sa-mi rup fashu si sa pierd si manusile; pierderi insignifiabile in raport cu senzatiile traite.
ca si posibilitati de free-ride, pe unde am fost, am fost fascinat. in zona ghetarului fiind nenumarate vai si valcele pe unde cei care "n-au toate tiglele pe casa" gaseau adrenalina de la mama ei, iar in zona Patscherkofel, un fel Poiana care incepe de pe la 2200m, gaseai o padure rara si cu zapada excelenta, numa buna de balaurit.
ca si preturi: cazarea a costat 40 eur/noapte hotel de 3 stele incluzand masa de seara si dimineata, plus autobus care te ducea si aducea de la partie, skipass-u` a fost 150 eur/5 zile pentru toata zona.
mancarea a fost ok, dimineata bufet suedez iar seara mancare gatita, doua feluri plus desert, dar despre nou infiintata ECHIPA NATIONALA DE BUFET SUDEZ A ROMANIEI, intr-un alt post.

tramvai de partie

capitanul echipei nationale de bufet suedez a Romaniei in actiune pe partie

flacari!!!

pauza de masa

nici in concediu n-am scapat de statie

fara comentarii


hotelul cu pricina

Niciun comentariu: