duminică, 4 mai 2008

1 mai muncitoresc

toate prognozele meteo spuneau ca pt ziua de 1 mai vremea nu o sa tina cu noi, si asa a fost. cu toate astea niste nori si ploaia care statea sa inceapa nu ne-au putut tine in casa, asa ca am pus-o de-o plimbare pana la Cabana Malaiesti.
cabana, nou construita, in afara de faptul ca e amplasata intr-un loc minunat, nu mi-a putut crea decat impresia de "comercial", facuta sa-si scoata banii investiti in cat mai scurt timp fara sa ma faca sa ma simt "la munte". dar asta e doar o parere personala. pentru cei care nu ati ajuns pana acu pe acolo, merita sa sacrificati o zi din viata voastra.
ne-am bucurat de cateva clipe de soare, am urcat o bucata de traseu inspre Hornuri, am facut cateva poze si o coborare pe cur prin zapada, ca apoi sa ne intoarcem unde ne astepta Titirica si de acolo inapoi acasa.

flori, fete si baieti


Hornurile Malaiesti


echipa de bob feminin "Floare de Colt"


la coborare ne-am impedicat si de un morman de cutii de bere goale ascunse strategic dupa un copac. oare e asa greu sa iti cari propriul gunoi? mai ales ca trebuie sa il duci la vale si nu la deal, ocupa mai putin loc si e si mult mai usor decat era cand l-ai carat in sus.

Niciun comentariu: