marți, 29 iulie 2008

izoprenuuuu!!!

noi am fost cei mai buni!!!

anu asta Trofeul Albatros a cam ocolit delta si contrar obiceiului s-a tinut pe marginea unei balti, mai precis lacul Parches.
recunosc ca mi-a lipsit drumu cu vaporul unde toata lumea se cherchelea si iesea o cantare si o distractie de nota 10, mi-a intrat scaunu` de la masina in cur pana acolo insa a meritat. amuzamentul a fost copios. de la meciurile de fotbal si volei, proba surpriza si pana la culturalul unde am uitat replicile la umor, eu cel putin, m-am simtit minunat.
si pentru ca traditia ultimilor doi ani sa nu se strice CARPATIA si-a adus aminte ca e campioana en-titre si a luat trofeul mult ravnit si odata cu el si izoprenul pe care mi l-am dorit atat de mult.
va pup si ne vedem la mare la Corbu in w-end!!!

Niciun comentariu: