marți, 3 iunie 2008

gratar cu colegii

saptamana trecuta a fost cam de cacat. mi-am cam tocit nervii pe la munca de unde si statusu` "muma`ncur de infractori". daca de munte nu s-a putut pune problema, vineri insa, dupa munca, am reusit sa fug cu colegii la un gratar si-o miuta pe Valea Timisului, pe langa cabanele reginei Maria. bineinteles ca imputitii de infractori nu m-au lasat in pace nici acolo, dar pana sa ma deranjeze, moldoveanu din mine a bagat cativa mici s-o bucata de pastrama la intuneric. plus ceva alergatura dupa o minge

pregateste grataru`

ascute cutitu`

pune masa

taie carnea

cabanele reginei

3 comentarii:

Anonim spunea...

daca zici ca nu te-au lasat nici acolo infractorii...inseamna ca i-ai luat cu tine:P
on topic: faina cabana
si mai on topic: mi-ai facut o pofta de gratar, de numa numa!:)

Anonim spunea...

ooo ce tabara faina am avut in cabanele alea. mai precis in prima cabanuta din dreapta, camera de pe coltul stang. frumoase locuri si amintiri. aaaa si ursi.

Anonim spunea...

Aici am organizat primul concurs din activitatea mea montana. In aprilie 2000, pe cand eram la Tampa, tinusem o lira in cabanele astea.

Maria Danaila stie mai bine cum ne-o cautat joi noaptea pe toata valea Timisului, la ocazie :)